Løberne.dk er Danmarks bedste løbesite! Alt du som løber har brug for at vide om løb, marathon, træning, sundhed, kost, løbegear, løbsnyheder og meget mere.

Tired runner_39950509_xl_123rf Resized
PurelimePaddedAthleticBra
Foto Susanne Hastrup
TRÆNING AF LÆGMUSKLEN. Sådan gør du: Med begge fødder står du med på en step eller trappetrin, hælen udover og stående på forfoden. Enkeltvis føres hælen roligt nedad. Med begge fødder presses fødder opad igen til startposition. Gentag øvelsen. Efterfølgende kan du lave øvelserne på føddernne enkeltvis. Når du har trænet i et stykke tid, kan du suppleres med en sandsæk eller benyt fitnesscenternes vægtstænger, som er låst i en barre. Kør 3 x 10 gentagelser på hver fod.

UDVALGTE NYHEDER

LØBEMAGASINETS UDGIVELSER

LobeMagasinet 91_cover_150dpi

LøbeMagasinet#91

Så er LøbeMagasinets februar-nummer landet på gaden! Få en masse gode råd til dit løb og bliv klogere på myterne...

LØBSNYT

TRÆNINGSTIPS

BØGER

Få inspiration til din næste bog

SKADER

TRÆNING AF LÆGMUSKLEN. Sådan gør du: Med begge fødder står du med på en step eller trappetrin, hælen udover og stående på forfoden. Enkeltvis føres hælen roligt nedad. Med begge fødder presses fødder opad igen til startposition. Gentag øvelsen. Efterfølgende kan du lave øvelserne på føddernne enkeltvis. Når du har trænet i et stykke tid, kan du suppleres med en sandsæk eller benyt fitnesscenternes vægtstænger, som er låst i en barre. Kør 3 x 10 gentagelser på hver fod.

Achillessenen

Rigtig mange er kommet i gang med løberiet, men ved du nok om skader og din krops anatomi til selv at imødekomme og...

KOST OG VÆSKE

MARATHON

REDAKTIONEN MENER

TEST AF UDSTYR